czwartek, 25 sierpnia 2011

    Zrobiłam dziwne, korale :)
z czego ???
z kulek ratanowych ,podkładek "OBI" i elementów w kolorze starej miedzi, kulek w kolorze stalowym,
do tego  dorobiłam pasujące kolczyki
    Mam na swoim stoisku różne ceramiczne korale,ale panie ciągle pytają o mniejsze formy, więc zrobiłam kilka.
Zobaczymy co z tego wyjdzie, może się znajdą chętne do noszenia takich naszyjników :)
Pogoda  jest świetna i w sam raz na spędzenie ostatnich dni lata nad wodą,
myślę więc ,że handel będzie raczej kiepski.













13 komentarzy:

  1. Te kremowy komplet super :) A i ceramiczne kulki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta biżuteria i też kremowy komplet podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz super ciekawe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na pewno świetny i myślę że znajdą się chętni.Ale ja wybacz zostanę przy sznurku:)))))Najbardziej przy tym ostatnim.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt! Wszystkie są przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękna biżuteria i fajne pomysły, podziwiam :) Aldona
    alatri.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy! Te ratanowe korale są cudne, miałaś swietny pomysł, a ceramiczno - sznurkowe też bardzo fajne, jak dla mnie szczególnie te z fioletowo-bakłażanowymi koralami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalona Anna nie myliła się :) Twoje prace są inspirujące

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne wszystkie ,uwielbiam te sznurkowe.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł :)oj inspirujesz moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pierwsze 4 prace są naprawdę pomysłowe,NO,NO!
    Bardzo podoba mi się efekt jest naprawdę REWELACYJNY! Co do wszystkich prac,jestem jak zawsze pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja właściwie dopiero co tu zajrzałam, napotkałam te ceramiczne korale i bardzo mi się spodobały. Sama robię trochę biżuterii i chciałam właśnie coś z takimi koralami zrobić. Jak mogę takie zdobyć?

    OdpowiedzUsuń