piątek, 19 sierpnia 2011

Potrzebna rada :)
Mam nowy stary mebelek , jest już prawie przygotowany do malowania.
Cały czas myślałam,że będzie biały, ale mąż mnie  namawia na  inne kolory, ponieważ biały szybko zżółknie :(
Dlatego mam problem
Nie mogę się zdecydować czy  pistacja ? krem ? bardziej beż ?
Myślę o dodatkach w lawendowych kolorach , lub ... sama nie wiem ??? :(
Podpowiedzcie coś



Tu mebelek w trakcie czyszczenia i zdzierania starej farby




szkoda,że nie zrobiłam zdjęcia całego mebelka :(
mam tylko poszczególne elementy i to bez drzwiczek i szyb, które były popękane

11 komentarzy:

  1. Nie poradzę ci bo się nie znam, ale mebelek bardzo ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do lawendy biały byłby idealny... Ale jak ma zżółknąć, to może od razu waniliowo pomalować? Lawenda bardzo ładnie komponuje się z ecru. (Moim zdaniem ;) ). Można by też po prostu polakierować (czy coś innego, bo się nie znam) przeźroczysto, jak faktura drewna ładna.
    Ciekawa jestem całości mebelka już po kolorowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki ,też się zbytnio nie znam na takim malowaniu,ale przeźroczysto nie bardzo ,bo szpachla była konieczna i będzie widoczna .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym też dała jasną pistacje i lawendowe dodatki:) Nad czym tu sie zastanawiać, bedzie pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj serdecznie! Pozwiedzałam troszkę Twoje progi i muszę przyznać, że robisz taką biżuterię, jak lubie :)
    Co do wystroju - rób tak, jak Ci w duszy gra, bo będziesz na to patrzyła dłuższy czas! Mężczyźni podobno mniej na to zwracają uwagę. Mnie się podoba połączenie jasnych (białych, waniliowych, wogóle to używam farby 'dzika orchidea') z drewnianymi blatami. I do tego lawendowe ozdoby - coś pięknego :)
    Fajne klimaty stworzyła magdalenia! Zajrzyj do niej http://zapachwspomnien.blogspot.com/.
    Pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny mebelek... ja go widzę w dużych ornamentowych wzorach

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm, wiesz kolor mebla dla mnie musi wspólgrać z resztą otoczenia w jakim się znajduje... Nie wiem jaki masz do końca pomysł na ten mebel, specjalnie nie poradzę :P Ale mówienie, że biel zółknie wydaje mi się "staroświeckie"... może się mylę :P ale wydaje mi się, ze jak zainwestujesz w dobrą farbę, to Ci niezżółknie :P myślę, że teraz robią lepsze farby niż kiedyś... poza tym jeśli palicie papierosy to one też mogą powodować zółknięcie... Jeśli chcesz na biało - moja rada - maluj na biało :) będzie na pewno pasować do wielu rzeczy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mebelek śliczny. Pomaluj go na taki kolorek jak Tobie się podoba. Ważne, żeby pasowa kolorystycznie do całego pomieszczenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mebel fantastyczny.Co do koloru to myślę jak poprzedniczka.Trudno radzić nie znając pozostałych barw w Twoim mieszkaniu.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. biały jednak chyba byłby najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń