wtorek, 24 stycznia 2012

Wczoraj odwiedziłam kilka znajomych blogów
Będąc w odwiedzinkach u Juty
dowiedziałam się o akcji dla Kuby http://kuba-chojnecki.blogspot.com/
dla którego min. Juta przygotowała lalę Dorotkę.
Pomyślałam,że dlaczego , nie ja ?
i przygotowałam rano takie oto biżutki
może ktoś je przygarnie :)
a może ktoś następny ,kto przeczyta tego posta,też coś dołoży od siebie ? :)




 Przesyłka pojedzie do  blogowiczki
która kieruje całą akcją , o czym pisze na swoim blogu  http://kura-d.blogspot.com/
pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. piękne prace i fajny pomysł :)
    ja też się przyłącze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zawieszka jest super - ale ma megakolory! Ja właśnie idę nadać przesyłkę dla Kuby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ver-very nice works!
    Great positive colors*)
    Bravo!

    Helena_VS
    *)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotka już dzisiaj wyruszyła w podróż.Śliczną biżuterię zrobiłaś:)))Na pewno znajdzie nabywców.
    Bardzo się cieszę,że dołączyło jeszcze tyle osób.
    Paraliżująca wściekłość mnie ogarnia gdy czytam, że coś co ma pomagać (zwłaszcza dzieciom) nie jest refundowane.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny
    ja również się cieszę ,że są chętne
    moja przesyłka też już w drodze

    OdpowiedzUsuń