sobota, 3 listopada 2012

NOWA FIRANKA :)

Dziś  udało mi się zawiesić moją nową  kuchenną firankę  :)
Na ten moment tylko część górna
W jednym z poprzednich postów pytałam czy wiecie co   z tego  będzie ?



Kasia była najbliżej :), ale tak naprawdę nikt nie podał dobrej odpowiedzi.
Nikt pewnie nie myślał,że ze sznurków lnianych i jutowych można zrobić firankę.
Zawsze miałam durne pomysły ale, nie zawsze czas na ich realizację .
Zdjęcia niezbyt udane, nie oddają uroku firanki, ale ja jestem bardzo zadowolona
z efektu końcowego.
Ponieważ mieszkamy na parterze i nasze okno kuchenne jest zaraz przy wejściu do klatki
to teraz siedzę na częścią dolną . Trochę to potrwa,ale damy radę :)

Ponieważ pierwsze zdjęcia niewiele ukazują, to następne zrobiłam przy opuszczonej rolecie

A co Wy na to ???






Dziękuję za wszystkie miłe słowa oraz odwiedziny
pozdrawiam serdecznie

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Niebanalny zupełnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJAAAA! Ty mialas zawsze swietne pomysly:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kogo jak kogo, ale mnie to już zapewne nie posądzisz, że Ci przyznam rację jeżeli chodzi o określenie "durne pomysły"??????
    Przecież ja już "durnieje" od kilku lat. Jest mi z tym wspaniale i nie masz pojęcia, jak bardzo się cieszę widząc gdy i inni bawią się sznurkami:))))
    A co ja na to? Podoba mi się i to bardzo.Zarówno pomysł jak i wykonanie.Najlepiej widać te efekty na ostatnim zdjęciu.REWELACJA:)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Juto najlepiej to widać efekt na żywo :)
      szkoda,że nie potrafię Wam tego przekazać poprzez zdjęcia :(
      Najbardziej czekałam na Twoją opinię :) - Bardzo
      Ci dziękuję za każde słowo. Fajnie ,że Ci się podoba
      pozdrawiam

      Usuń
  4. super, świetny pomysł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna :) pomysł nie durny, ale świetny i bardzo oryginalny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń