środa, 15 czerwca 2011

Zaczęłam wakacje i zarazem swoje wariacje :)
Nadrobiłam  prawie wszystkie zaległości. Prawie, bo powinnam wziąć się za robienie kolczyków, ale ciągle zwlekam.Od jakiegoś czasu kolczyki gorzej się sprzedają i dlatego nie lubię ich robić,ale jak mus to mus :)
Wczoraj  ogarnął mnie istny szał sznurkowy:)
zrobiłam strasznie dużo bransoletek i kilka naszyjników.
Pokażę tylko  część swoich wczorajszych plątaninek
i.....biorę się za kolczyki














Myślę,że naszyjniki wykonane z grubszego lnu lepiej się układają
Ten ostatni (lapis lazuli) i ten z perełkami (bordo) są na cienkim lnie  pozostałe na grubym
Co Wy o tym myślicie ?


Wiem,wiem zdjęcia nie są tym razem rewelacyjne
musicie wybaczyć :)

12 komentarzy:

  1. Według mnie wszystkie są rewelacyjne i gdybym miała któryś wybrać - nie byłam bym w stanie. Cudeńka po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że te na cienkim też są ładne, wiesz każdy lubi co innego:)) a tak masz większy wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są bardzo ładne. Wydaje mi się, że rzeczywiście te grubsze jakoś lepiej się prezentują, ale ja lubię taką "ciężką" biżuterię :) Próbowałam sobie taką zrobić, ale łapaczki które zamówiłam były za małe żeby ogarnąć tyle sznurków i się zniechęciłam. Ale te Twoje mnie zauroczyły i zieleń mi zaświtała w głowie :P więc może poszukam większych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No rzeczywiście szał! Ale za to jak wspaniały efekt!!! Ja osobiście też lubię ciężką biżuterie, także dla mnie te z grubym llnem są ładniejsze... zresztą te z cienkim też są cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. woooooooow

    najbardziej podoba mi się właśnie ten z bordowymi perełkami! śliczny

    a bransoletki absolutnie wszystkie mi się podobają :D mam słabość do bransoletek wielką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą Twoją sznurkowa biżuterię.Co do sznurka preferuje zdecydowanie ten grubszy.Może przez to że sama wolę z takim pracować.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, przepiękne, krajanko droga. Moje klimaty, choc pewnie źle by sie komponowały z ziemista cerą kobiety mocno dorosłej. Popatrzeć miło, bo cuda robisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!! Szcególnie te oba kolorowe przypadły mi najbardziej do gustu, a co do cienkiego i grubego lnu to myslę, że to tez kwestia gustu:) chociaz mam wrazenie, ze bardziej spójnie wyglada na grubszym. pozdrawiam serdecznie:) i zapraszam na wymiankę do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną biżuterię tworzysz:) Bardzo mi się podoba łączenie sznurka z koralikami.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba zależy to od gustu i od tego jakie koraliki są na sznurkach ja mam bursztyny na cieńszym i wszystko jest ok :). Czy nie masz problemu z nawlekaniem? na ten grubszy sznurek? mnie nie chce przechodzić czasem nawet cienki :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudeńka ... SZOK !, ale śliczności !
    Dla mnie nr. 1 jest rewelacyjny i chyba 4 fotka, ale i tak ciężko wybrać tak są urocze ! :)
    Bransoletki są też genialne! Świetnie to się wszystko razem komponuje !
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała ta "sznurkowa" biżuteria! chyba muszę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń